wtorek, 11 sierpnia 2015

Wykończyłam Jantar - efekty: duży przyrost + babyhair

Witajcie:)

Na dworze gorąco, w końcu mamy lato :) Narzekać nie będę bo od tego właśnie jest.
Przyjdzie zima to sobie ponarzekam, chyba że będzie krótka i niemroźna:)

Dziś opowiem o tym, jak pewna woda zamknięta w szklanej buteleczce przyspieszyła porost moich włosów i wzrost nowych babyhair.

Jantarka pewnie wszyscy bardzo dobrze znacie i nie jednej z Was pomógł.

Wygląda tak:




Postaram się opisać wszystkie moje spostrzeżenia a na koniec zobaczycie jakie cuda spowodował na moich włosach:)




P.S Składu nie będę kopiować i wklejać, obietnic producenta również dlatego odsyłam TU:)


STOSOWANIE:

Jantar wcierałam przez trzy tygodnie, później zrobiłam tygodniową przerwę by następnie znów przez 3 tygodnie go wcierać.
Wystarczył mi na dwie tury. Kończę drugą przerwę i znów zamierzam go kupić:)


SPOSTRZEŻENIA I EFEKTY:

* Pierwsze rezultaty zauważyłam po ok 3 tygodniach. Na głowie wyrosło mnóstwo małych włosków.




* Włosy przy skórze, fajnie odbijały, dzięki czemu nie były oklapnięte.

* Wcierka pięknie pachnie, tak ziołowo. Uwielbiam wąchać po niej swoje włosy:) Zapach utrzymuje  się do następnego mycia.

* Przyspieszyła wzrost włosów dwukrotnie. Nie mierzyłam długości włosów, wiadomo jeszcze niektóre się kruszą, ale zmierzyłam odrost.
Po dwóch miesiącach od 1 aktualizacji i zarazem mojej historii, gdzie pisałam że obecna długość odrostu to ok 8cm zmierzyłam odrost i wynik wynosi 11-12cm.




Myślę, że to nie tylko i wyłącznie zasługa wcierki. Przez ostatni miesiąc stosowałam również szampon wzmacniający firmy ECOLAB - objętość i przyspieszenie wzrostu oraz od ponad trzech miesięcy prawie czterech, biorę regularnie tabletki skrzyp+vit z bambusem firmy NordFarm (TU przeczytacie moją na razie krótką recenzję i efekty).

 * W wyczuwalny sposób moje włosy stały się grubsze. Choć nie nakładałam jej na długość włosów, a tylko na skalp to na koniec lekko wilgotnymi palcami po wcieraniu przeczesywałam długość włosów.

Na zakończenie powiem, że z wcierki jestem bardzo zadowolona i polecam go wszystkim cienkowłosym i grubowłosym:) 

Czy stosowałyście wcierkę Jantar?
Czy zauważyłyście jakieś efekty?:)



6 komentarzy :

  1. Wcierałam tę wcierkę ( tylko miała inną buteleczkę) i również widziałam efekty w postaci przyrostu i babyhair. Nie sięgnęłam po nią już długo bo jest trudno dostępna stacjonarnie. Muszę ponownie o nią rozpytać tak samo jak o kozieradkę, która też jest świetna na porost włosów:)
    Polecam jeszcze olej rycynowy. Wcierałam go w zakola, których obecnie praktycznie nie widać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej rycynowy powiadasz, no muszę spróbować:) dzięki :)

      Usuń
  2. U mnie ta wcierka nie dodaje przyrostu (malo co na mnie działa :P ) ale babyhair przyrasta bardzo dużo i za to ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcemy babyhair, to Jantarek pomoże:) Tak jak pisałam pewnie to nie tylko zasługa wcierki, ale przede wszystkim ścięcie końcówek i zabezpieczanie ich olejem i serum. Jednak to nie zmienia faktu, że w samym odroście widzę różnicę bo w dwa miesiące z 8cm jest prawie 12cm czyli coś przyrost przyspieszyło:) Nie mógł to być szampon ecolab który stosowałam bo mimo że starałam się go przytrzymać na głowie ze 3 minuty to jednak czas jest za krótki, choć szampon świetny sam w sobie:). Obstawiam Wcieranie Jantar, masaż skóry głowy przede wszystkim.

      Usuń
  3. U mnie wcierka nie zadziałała - niestety :( świetna natomiast na porost włosow jest odzywka i szampon HairJazz tylko cena mniej zadowalająca bo ponad 100zł.
    * Cieszę się z tego przypadku,że natrafiłaś na mnie ;) Świat jest jednak malutki :) Oczywiście dodaje i będę podglądać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o hairjazz no cena nie jest przystępna dlatego zabieram się do tego zestawu jak pies do jeża;->
      Może w przyszłym miesiącu:)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...