wtorek, 18 sierpnia 2015

Plan pielęgnacji na sierpnio-wrzesień 2015

Cześć Wszystkim :) !


Wykończyłam już prawie wszystko to, czego używałam na co dzień i zostałam goła i wesoła (wesoła bo mam coś nowego):)
Dziś wycisnęłam ostatnie krople szamponu ECOLAB - Wzmocnienie i przyspieszenie wzrostu, wczoraj ostatnią dawkę odżywki Garnier Awokado i Karite.

Szampon i odżywka spisały się rewelacyjnie (już wkrótce recenzje jak zachowywały się na moich cienkich i delikatnych włosach), jednak w tych dwóch miesiącach postawiłam na coś innego, żeby włoski się nie przyzwyczaiły:)

Dziś rano na naolejowane i przetrzymane przez noc włosy nałożyłam na 10 minut maskę Kallos Keratin po czym spłukałam, umyłam włosy ostatnią kroplą Ecolab i nałożyłam odżywkę Nivea Long Repair, którą kupiłam wczoraj wracając z pracy:) Przypomniałam sobie jaka jest genialna:) Dobrze, że znów gości na mojej łazienkowej półce:)



Dziś rano odwiedził mnie kurier z szamponem Baikal Herbals do włosów cienkich i słabych (nadający objętość), oraz maską do włosów love2mix z papryczką chili i pomarańczą (podobno stymulująca wzrost) - nowi goście, z którymi mam zamiar spędzić cały miesiąc albo i dłużej, aż ich wykończę:->

Źródło
Źródło
(Wstawiam takie zdjęcia, bo mi się bateryjki skończyły w aparacie)

Maska - 13,96zł
Szampon - 10,14zł


Mój plan pielęgnacji wygląda następująco:

  1. To co się nie zmienia, czyli - olejowanie;
    • Oliwa z oliwek - codziennie wieczorem na całą noc, lub jeśli będę miała zamiar gdzieś wyjść to minimum 2 godziny.

  2. Nakładanie odżywki/maski w celu zemulgowania oleju;
    • Głównie Kallos Keratin lub Silk, lub Nivea Long Repair w dni, kiedy będę używała maski love2mix zamiast odżywki na zakończenie

  3. mycie szamponem;
    • Baikal Herbals do włosów cienkich i słabych z efektem objętości

  4. Nakładanie odżywki/maski
    • Dwa razy w tygodniu maska love2mix z papryczką chili i pomarańczą przyspieszająca wzrost włosów
    • Codziennie (oprócz dwóch ...może trzech dni w tygodniu dla maski love2mix) Nivea long Repair.




    Jestem ciekawa czy maska love2mix z pomarańczą i chili faktycznie przyspiesza porost. Podobno szampon z tej serii sprawdza się rewelacyjnie jednak na głowie jest zbyt krótko aby mógł wpłynąć znacząco na wzrost włosów, dlatego zdecydowałam się wypróbować maskę, mimo wielu niepochlebnych recenzji a także dlatego, że włosy każdej z nas są inne i może akurat moim kłaczkom podpasuje:)

    A Wy używałyście, używacie bądź macie zamiar używać tych dwóch produktów? 
    Jak się sprawdziły na Waszych włoskach?:)

    Pozdrawiam - Gosia:)

4 komentarze :

  1. Nie miałam tych kosmetyków, a nawet o nich nie słyszałam. Ciekawa jestem jak się sprawdzą, oby wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję:) ja słyszałam właśnie o szamponie love2mix z papryczką i pomarańczą same dobre rzeczy, dlatego jak zobaczyłam maskę postanowiłam ją zamówić mimo wielu negatywnych recenzji. Ponoć dziewczyny niechętnie ją kupowały bo zapłaciły ok 30 zł. Udało mi się kupić ją w promocji za ok 13 zł więc nawet jak się nie sprawdzi to nie będę płakała ;-)

      Usuń
  2. Szampon miałam właśnie ten, ledwo co sie skończył. Był fajny ale bardzo słabo u mnie wydajny :( maski natomiast tej nie miałam, jedynke szampon papryczkowy i zdecydowanie nie przyspieszył porostu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, dlatego postanowiłam, że kupię maskę i zobaczę po miesiącu czy coś się zmieniło. Odstawiłam jantar na ten czas, żeby zobaczyć jak działa sama maska.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...