wtorek, 10 listopada 2015

MASKA Samoróbka oraz jej efekty:)



Cześć :)
Dziś krótki post o tym jak domowa maska zadziałała na moje włosy:) 


Naszła mnie chęć na maskę samoróbkę. Złapałam więc 3 składniki: 
  • Żółtko, 
  • Łyżeczka miodu 
  • Sok z dwóch dużych liści aloesu własnoręcznie wyciskany i skrobany łyżeczką:) 

Wszystko zmieszałam ze sobą i nałożyłam na włosy. Zawinęłam w turban i trzymałam przez godzinę.
Następnie spłukałam maskę ciepłą wodą i umyłam włosy szamponem Prowansalskim-Regeneracyjnym.
Po osuszeniu włosów ręcznikiem przystąpiłam do nakładania odżywki Shauma moc Keratyny na ok 3 minuty.
Spłukałam włosy letnią wodą, i delikatnie osuszyłam ręcznikiem.

Po wysuszeniu i rozczesaniu wyglądają tak :


Są miękkie i puszyste a jednocześnie gładkie i śliskie. Gdy przeczesuje je palcami czuję jakbym muskała jedwabny szal:) Może to śmiesznie brzmi, ale naprawdę tak jest:)
Dodatkowo, nawet widać to na zdjęciu, że są uniesione od nasady.
Niesamowicie się cieszę, bo zupełnie niedawno moje włosy wołały o pomstę do nieba i wiem, że jeśli wtedy bym się za nie nie zabrała, to dziś zmuszona bym była obciąć je na baaardzo krótko. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną, ale jestem na dobrej drodze:)



Maskę polecam wszystkim cienkowłosym Kobietkom, które mordują się z brakiem objętości, a jednocześnie pragną poczuć miękkość, puszystość i gładkość włosów:)

Co sądzicie o efektach maski?
Macie jakieś swoje sprawdzone samoróbki, 
które nie obciążą włosów ale nadadzą im 
naturalną objętość i gładkość?

Pozdrawiam - Gosia :)

5 komentarzy :

  1. Faktycznie super efekt, włosy wyglądają bardzo zdrowo i są takie gładkie! Szkoda że nie mam aloesu:/ Robiłam kiedyś. Maseczkę z drożdży ale nie pamiętam efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Maseczki z drożdży jeszcze nie próbowałam, jakiego przepisu używałaś?

      Usuń
  2. Włosy faktycznie wygładzone ! Ja obecnie stosuje babuszke Agafii drożdżową , jest to moje 3 opakowanie i widzę ogromny wysyp babyhair. Ostatnio badał mnie trycholog i potwierdził to co sama odczuwam , znaczy wzrost włosów oraz zwiekszona grubość :) Maska waha sie w granicach 12-15 zł za chyba 300ml :) wiec naparwde cenowo wypada świetnie a do tego zapach nie piwny a ciasteczkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...